
Kloden
Landbrug forbindes til familier
“Som et landmands-ejet landbrugskooperativ, og globalt anerkendt brand, har vi en unik og vidunderlig mulighed for at skabe en varig og positiv forskel over hele verden. At forbinde vores landbrug til familier for at skabe et bedre liv, er mere end blot en virksomhedserklæring - det er grundlaget for vores strategiske retning, der danner rammen for, hvem vi er og ønsker at være, som en organisation.”
Tom Hayes, præsident og CEO
I overensstemmelse med vores formål er vores værdier grundlaget for, hvordan vores teammedlemmer arbejder sammen og behandler hinanden – hvordan vi opfører os som et kooperativ og som beboere på denne planet. Unikt for hvem vi er som et landbrugskooperativ, stræber vi efter at efterleve disse værdier hver dag:
AVLER TANKEGANG: Vi omfavner vores landmands-ejeres innovative ånd og arv gennem tillid, læring og fokus på fremtiden.
BÆREDYGTIGE RESULTATER: På baggrund af vores formål, er vi fokuseret på at levere resultater for vores landmands-ejere.
INTEGRITET FREM FOR ALT: Vi er etiske, gør det rigtige for vores landmands-ejere, kunder, forbrugere og hinanden.
INKLUDERENDE TEAMWORK: Vi bygger forskellige og inkluderende teams, der styrker vores samarbejde.
Ocean Sprays kooperative bæredygtighedsrapport og -strategi har fire kritiske søjler: jordkloden, produkter, mennesker og velstand. Disse søjler gør, at vi holder kursen med henblik på vores formål og værdier, så vi forbliver et regenerativt og modstandsdygtigt kooperativ fremadrettet.
Kloden
Produkt
Mennesker
Ocean Spray’s farmer-owners and team members deeply value the importance of supporting the communities where we live and work. Giving back is part of our culture and passion. Through our Community Impact Grant Program, the Ocean Spray Community Fund provides resources to organizations that improve the quality of life in our farmer communities. We are proud to partner with organizations raising up their local communities and families. If you are interested in applying for a grant, you can apply here.